🕹️ PlayStation 6 için yeni hedef 2029. 💻 Google'dan yeni platform: “Aluminium OS”. 🤖 YZ'nın içeriğini "yalanlarla" hazırladığı ansiklopedi. 🔥 Yangını ses dalgalarıyla durduran teknoloji.
Bıkmadan usanmadan yeni korkular yaratıyorlar. Şimdide hantavirüs çıktı.. Hiç ara vermeden yeni bir şey.. Kore Üniversitesi Tıp Fakültesi ile birlikte (YİNE) mRNA tabanlı yeni bir aşı üzerinde çalışıyormuş. Normalde fareden geçen bu virüs için yeni icat uydurmuşlar.. Bu cinsi gerçeğinden farklı olarak insandan insana geçiyor ...muş.!
Adamlar sonradan uyanıp bu kuyruğu uydurma nedeni İstanbulu da kapsama alanına almak olsa gerek.. Zira İstanbul'un kedileri var.. Sonradan akıllarına geldi zaar.🤣
Yaaa bu iki Helix'in videosunu istemeden tıkladım ve aklımı aldı. Şimdi beni gene düşündüren bu ortalık toplanma zamanı zarfında insanın ne yapacağı oldu. Yani tamam insan bu robotu yaptı ama insan ne yapacak? Sevişmek, sıçmak gibi insani ihtiyaçlarımızdan başka bize yapacak ne kalıyor? Neden böyle bir teknolojiye ihtiyacımız var? Neden insan yaşamının parçası olan bu işlerden kurtulmaya çalışyo bağzı insan evlatları... İbretle izliyorum teknolojik gelişmeleri....
Merhaba, bülten ve emekleriniz için gene teşekkür ederim. Teknoloji ve YZ gelişimini buradan takip etmek çok güzel ama bir yandan YZ ve hakimlerinin önlenemez yükselişi de moralimi bozmuyor diyemem. Teknoloji hepimizi daha eşit yapar mı diye naif de sayılacak bir beklentim vardı. Ama çoğu insan köleliğe düşürülürken servetler büyümeye devam ediyor. Gene bindik bir Alâmete gidiyoruz kıyamete. Saygılar.
Black Mirror Common People bölümü tam da yazınızın başında bahsettiğiniz konuya değinen çarpıcı ve yürek parçalayıcı bir bölümdü. Bu dizinin oldukça tutarlı öngörülerinin bir bir gerçekleştiğini görmek tüylerimi diken diken ediyor.
Öngörü mü yapıyor, bazen sorun da olabilecek fikirleri mi yayıyor, emin değilim. Zaten her şey üstüne bahis oynanan tehlikeli oluşumlar var, küresel fakirleşme dalgasıyla, parasal sorunlarını görev-ödül mekanizmasıyla çözmeye çalışan insanlar büyük sorun olacak.
Yani bazen ben de bu durum eşeğin aklına karpuz kabuğu getirmek mi oluyor diye düşünüyorum. Ama suçu diziye atmak da doğru gelmiyor bir yandan. Dizi bize göstermese de kötülük düşünen bir zihin bu yöntemi kolayca hayal edemez mi?
Kötücül biri düşünebilir elbet, ama bunu seyredince de feyz alabilir. Başka bir açıdan bakarsak bir de normalleştirme etkisi var. Dizide gördüğümüz için durumun vahimliğine şaşırmıyoruz. Biz tartışıyoruz ama bazı insanlar normal görüp kullanmak isteyecek. Bu arada dizi zaten adamın düştüğü durumu resmederek, nerelere varabileceğini gösteriyordu. Polymarket 2020 yılında kurulmuş yani kötüler zaten gene önce davranmış.
Polymarket’i bilmiyordum, sizden duyuyorum, araştıracağım. Ama şaşırdım desem yalan olur. 😅Kötülerden önce bir kötülüğü iyiler akıl edebilse dünya farklı bir yer olurdu zaten. 😅
Teşekkürler 🙏🫶
Bıkmadan usanmadan yeni korkular yaratıyorlar. Şimdide hantavirüs çıktı.. Hiç ara vermeden yeni bir şey.. Kore Üniversitesi Tıp Fakültesi ile birlikte (YİNE) mRNA tabanlı yeni bir aşı üzerinde çalışıyormuş. Normalde fareden geçen bu virüs için yeni icat uydurmuşlar.. Bu cinsi gerçeğinden farklı olarak insandan insana geçiyor ...muş.!
Adamlar sonradan uyanıp bu kuyruğu uydurma nedeni İstanbulu da kapsama alanına almak olsa gerek.. Zira İstanbul'un kedileri var.. Sonradan akıllarına geldi zaar.🤣
Yaaa bu iki Helix'in videosunu istemeden tıkladım ve aklımı aldı. Şimdi beni gene düşündüren bu ortalık toplanma zamanı zarfında insanın ne yapacağı oldu. Yani tamam insan bu robotu yaptı ama insan ne yapacak? Sevişmek, sıçmak gibi insani ihtiyaçlarımızdan başka bize yapacak ne kalıyor? Neden böyle bir teknolojiye ihtiyacımız var? Neden insan yaşamının parçası olan bu işlerden kurtulmaya çalışyo bağzı insan evlatları... İbretle izliyorum teknolojik gelişmeleri....
``Insan ozunde kotudur...`` Bu haftanın özeti oldu benim için.
Biliyorum, pek çok şey yapıyorsunuz aynı anda ama ben, Haddini Asan Yaşam Rehberi'ni çok özlüyorum…
Yavaş yavaş içimize sızıyor bu YZ ve robotik muhabbetler bi hacker grubu kökünden çözüp yok etse şu işi keşke doğaya geri dönüş ya lütfen
Değerli hocam emeğinize sağlık. İyi ki varsın. Bütün takipçilere selamlar
Doyurucu ve lezzetli hafta sonu ziyafeti için teşekkür ederim Amirim🙏🙋
Pazar sabahlarının en sevdiğim yanı bülteninizi okumak. Emeğiniz ve vaktiniz için çok teşekkür ederiz.
Merhaba, bülten ve emekleriniz için gene teşekkür ederim. Teknoloji ve YZ gelişimini buradan takip etmek çok güzel ama bir yandan YZ ve hakimlerinin önlenemez yükselişi de moralimi bozmuyor diyemem. Teknoloji hepimizi daha eşit yapar mı diye naif de sayılacak bir beklentim vardı. Ama çoğu insan köleliğe düşürülürken servetler büyümeye devam ediyor. Gene bindik bir Alâmete gidiyoruz kıyamete. Saygılar.
iyi pazarlar....
Black Mirror Common People bölümü tam da yazınızın başında bahsettiğiniz konuya değinen çarpıcı ve yürek parçalayıcı bir bölümdü. Bu dizinin oldukça tutarlı öngörülerinin bir bir gerçekleştiğini görmek tüylerimi diken diken ediyor.
Öngörü mü yapıyor, bazen sorun da olabilecek fikirleri mi yayıyor, emin değilim. Zaten her şey üstüne bahis oynanan tehlikeli oluşumlar var, küresel fakirleşme dalgasıyla, parasal sorunlarını görev-ödül mekanizmasıyla çözmeye çalışan insanlar büyük sorun olacak.
Yani bazen ben de bu durum eşeğin aklına karpuz kabuğu getirmek mi oluyor diye düşünüyorum. Ama suçu diziye atmak da doğru gelmiyor bir yandan. Dizi bize göstermese de kötülük düşünen bir zihin bu yöntemi kolayca hayal edemez mi?
Kötücül biri düşünebilir elbet, ama bunu seyredince de feyz alabilir. Başka bir açıdan bakarsak bir de normalleştirme etkisi var. Dizide gördüğümüz için durumun vahimliğine şaşırmıyoruz. Biz tartışıyoruz ama bazı insanlar normal görüp kullanmak isteyecek. Bu arada dizi zaten adamın düştüğü durumu resmederek, nerelere varabileceğini gösteriyordu. Polymarket 2020 yılında kurulmuş yani kötüler zaten gene önce davranmış.
Polymarket’i bilmiyordum, sizden duyuyorum, araştıracağım. Ama şaşırdım desem yalan olur. 😅Kötülerden önce bir kötülüğü iyiler akıl edebilse dünya farklı bir yer olurdu zaten. 😅